czwartek, 28 marca 2013

Dobry przykład współpracy z agencją PR na kochamrowery.pl

Dziś fajny wpis z bloga kochamrowery.pl - recenzja kasku rowerowego. Fajnie napisany, rzetelny, bez ściemniania, autor jasno informuje czytelników o zasadach współpracy reklamowej z agencją PR. Bez ukrytej reklamy, nachalnego polecania produktu, jednym słowem patrzcie i uczcie się :)

Kask rowerowy Crivit z Lidla - jakoś(ć) za 49 złotych
Zgodnie z wcześniejszą obietnicą udało mi się napisać kilka słów o kasku rowerowym Crivit, który otrzymałem od firmy PR-owej współpracującej z siecią Lidl, w której produkt ten będzie sprzedawany....

2 komentarze:

  1. Dzięki za miłe słowo! Dokładnie takie było założenie przy pisaniu notki: wyspowiadać się z możliwego konfliktu interesów i jednocześnie nie pozwolić, by chwilowa korzyść autorów zaburzyła wiarygodność bloga. Cieszę się, że się to udało ;)

    Pozdrawiam i trzymam kciuki za rozwój Agregatora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy się starać promować dobre praktyki, żeby trochę rozruszać środowisko i rozwój rowerowej blogosfery. Mamy już spore doświadczenie we współpracy reklamowej na blogach, nie tylko w branży rowerowej (a może właściwie głownie poza nią), zatem postaramy się też pisać trochę porad w tym temacie. Mile też widziane gościnne wpisy na temat doświadczeń blogerów rowerowych na temat współpracy reklamowej.

    Rozwój agregatora zależy głównie od aktywności czytelników i blogerów rowerowych, zachęcamy do promocji agregatora i współpracy.

    OdpowiedzUsuń