czwartek, 24 grudnia 2015

Wszystkiego rowerowego na Święta! Nowe blogi rowerowe w agregatorze!

Wszystkiego rowerowego na Święta!



Prezent od redakcji! Nowe blogi rowerowe w agregatorze zebrane z Waszych zgłoszeń z ostatnich kilku miesięcy (nawet jeśli rzadko, jednak dodajemy blogi, nie przestawajcie zgłaszać, czekamy na Was! cieszymy się, że blogowanie o rowerach tak się upowszechnia)!

Nowe na liście:

KumKum 2010 – Rowerem przez pustynię Kara-Kum i Kyzył-Kum
Blog wyprawy rowerowej przez dwie pustynie w Azji Środkowej – Kara Kum w Turkmenistanie i Kyzyl Kum w Uzbekistanie. Relacja, galeria, opis i posty z trasy.

Rower Blog | Wszystko o rowerach
Blog poświęcony wszystkiemu, co związane z kolarstwem – sprzęt, wyprawy, relację. Subiektywnie i bez kompromisów.

Wyprawy rowerowe po Sudetach Zachodnich i nie tylko... Mój blog jest częścią rozbudowanego, wielotematycznego serwisu (rower, narty, fotografia, filmy).

Łikendowicz na tropie czyli zapiski z podróży rowerem i nie tylko. Bogatynia i okolice. Te bliższe i dalsze.

To blog o wyprawach rowerowych sam na sam po Mazowszu, pisany przez introwertyka. Oprócz relacji z wypraw znajdzie się coś z innej beczki np. jazda pociągiem do ciekawej miejscowości.

O podróżach małych i dużych... rowerem i myślami za własnymi marzeniami. Nie znasz mnie, nie wiesz jak wyglądam, jak mam na imię, nie wiesz skąd pochodzę i kim jestem ale możesz mnie poznać przez ten blog, poznać inaczej niż zwykle poznaje się ludzi... na tym blogu możesz zobaczyć i usłyszeć jakie obrazy i dźwięki sprawiają mi radość, co mnie inspiruje, fascynuje i porusza, możesz przeczytać o tym co i kiedy czuje, możesz w końcu poznać moje marzenia. Możesz poznać mnie i moją rowerową duszę, jeśli tylko chcesz... zapraszam Cię do mojego sekretnego życia. Pan M.

Tytuł bloga Czas Kolarstwa - Szosowego Oczywiście wyjaśnia raczej wszystko;) Blog nie służy pogoni za wynikami i najświeższymi newsami, jest raczej zbiorem opinii z możliwością ich komentowania. Może z czasem miejsce to stanie się bardziej rozległym forum wymiany kolarskich wrażeń.

Piszę o tym, jak czerpać radość z kolarstwa szosowego i MTB oraz gdzie pojechać na wakacyjną wyprawę.

Blog poświęcony młodemu zawodnikowi MTB- Igorowi.


To jeszcze nie wszystko co czeka w kolejce do dodania! Comming soon! Stay tuned!

3 komentarze:

  1. I wzajemnie! Tak właśnie myślałem, że nie doczekam się dodania swojego bloga, ale miło, że wciąż dodajecie.

    OdpowiedzUsuń