środa, 1 października 2014

Polecane z blogów: Jesień wśród niedźwiedzi na Jukonie

Dalekie wyprawy, odległe kraje, tysiące kilometrów na rowerze. Wszystko to zazwyczaj kojarzy nam się z wakacjami. A Kamila Kielar zrobiła sobie wakacje jesienią, czemu nie? I jaka to jesień! Rozmarzycie się oglądając zdjęcia! U nas jesień też jest piękna, tylko niedźwiedzi nieco mniej. Zaglądajcie do Kamili, na bloga BearGirl, gdzie na bieżąco relacjonuje z aktualnej wyprawy przez Jukon.

Kolory Jukonu [jesień już panie, a ja nie mam domu] -Zawsze wiedziałam, że jesień na Północy jest najpiękniejsza, ale Jukon to już naprawdę przesadził. Przez tą całą jesień aż zmieniłam swoje plany. Miałam je...



Dla sakwiarzy, wyprawowców ciekawe będą też inne wpisy Kamili z wyprawy do Jukonu, np. o sprzęcie jaki należy zabrać na zimową ekspedycję rowerową:


ZIMA NA JUKONIE – SPIS EKWIPUNKU NA TRUDNE WARUNKI




A lekturę o jesienno-zimowej wyprawie na daleka północ Kanady, najlepiej zacząć od tego, dlaczego Kamila nie pojechała do Afryki: 

NIE JADĘ DO AFRYKI. ALE…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz