wtorek, 11 czerwca 2013

Złodziej z Krakowa. Rower Damka Arinos.

Zamieszczamy apel rowerzysty z Krakowa z serwisu wykop.pl. Na nagraniu z monitoringu widać złodziei, może znasz te wredne pyski?





W piątek rano (07.06.2013, między 7:23 a 7:28) w Krakowie skradziono mi rower spod Basenu AGH, ul. Buszka.Całe zdarzenie uchwycił monitoring. Rower był przypięty do stojaka. Złodziej przyjechał własnym rowerem około 7:23, przeciął moją linkę, zapakował ją do plecaka i odjechał na swoim rowerze. Po trzech minutach przyszedł pieszo przebrany w koszule (sądzimy, że to ten sam mężczyzna), wziął mój rower i odjechał na nim w stronę ogródków działkowych.Nagranie z monitoringu można obejrzeć tutaj:




Była to duża miejska damka arinos ozone (koła 28'', rama 20''). Miała zamontowany koszyk i dzwonek na kierownicy oraz torbę do roweru na bagażniku, ale pewnie już zostały zdjęte. Rama była porysowana od góry w połowie długości rurki, widoczne są też obtarcia na górze, pośrodku czarnej kierownicy.

Domyślam się, że nie jestem jedyną ofiarą tego złodzieja. Jest mała szansa, że uda mi się odzyskać rower, ale chcę, aby ten materiał obejrzało jak najwięcej osób. Wierzę, że wtedy uda nam się zidentyfikować mężczyznę lub chociaż podnieść czujność rowerzystów i przechodniów i przyłapać go na kolejnej kradzieży.

Każdego, może pomóc w zidentyfikowaniu złodzieja, spotkał się z nim już wcześniej, albo może pomóc w jakikolwiek inny sposób proszę o kontakt: piegowata123@gmail.com lub 698580483.
Zainteresowanym mogę przesłać oryginalne nagranie z monitoringu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz