wtorek, 16 kwietnia 2013

Recenzje oferty Lidla na KochamRowery.pl

Jeśli interesuje Was nowa oferta Lidla dla rowerzystów, sprawdźcie recenzje i testy produktów na KochamRowery.pl


Koszulka Crivit: produkt LIDL-ealny (recenzja) Niecałe dwa tygodnie temu obiecałem Wam recenzję koszulki rowerowej Crivit, którą otrzymałem do testów od przedstawiciela sieci *Lidl*. Ponieważ nadeszło n...





Spodenki rowerowe Crivit/Lidl: bardzo, bardzo*... (recenzja) Przyszedł wreszcie czas na obiecaną *recenzję spodenek rowerowych Crivit*, które otrzymałem w ramach zestawu do przetestowania od przedstawiciela sieci *Li...



Kask rowerowy Crivit z Lidla - jakoś(ć) za 49 złotych

kask Crivit - widok z bokuZgodnie z wcześniejszą obietnicą udało mi się napisać kilka słów o kasku rowerowym Crivit, który otrzymałem od firmy PR-owej współpracującej z siecią Lidl, w której produkt ten będzie sprzedawany.


Czy kask za 49 zł może spełnić oczekiwania rowerzysty? Kliknij "czytaj więcej", aby się przekonać! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz